♥♥♥
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 2, 2009

Bola futsal itu bulat (sfera) adalah fakta tapi ramai yang masih tak percaya.

Sesi berdialog dengan diri sendiri siri 2. Sekali lagi, jangan cakap anda tak pernah!


Dear hati, perghhh :D

Adakah saye perlu ikut MB bermain futsal pada hari Sabtu depan? Adakah itu perlu? Perlu ke? Perlu eyyy?

Tempatnya, Cyberjaya. Saye rase seperti tidak mahu ikut kerana saye tak minat. Saye dah tahu lah bola futsal itu bulat! Jadi ape lagi? Apa lagi perlu pergi bermain atau menonton futsal. Apa lagi? Adakah masih perlu?

Tempatnya, seperti di sport centre yang besar, tak kan nak buat tournament kat sport centre stok belakang kilang kan? Yang pasti di Cyberjaya. Kerana di era ini, sukan untuk semua, lelaki dan perempuan duduk sama rendah, berdiri sama tinggi. Pasti ramai girls yang berseluar pendek berbaju tanpa lengan. Untuk keselesaan bermain katanya. Alah yang datang tak main pun sama :p Tapi tidakkah mereka tahu dengan berpakaian bertutup penuh seperti pakain renang muslimah, membolehkan mereka bergerak dengan lebih pantas? Did they know that?! Ianya adalah fakta. I read somewhere before. Yep! Kedengaran "kampung" di sinih. Apa kampung kampung nih?! Ya, oleh itu adakah saye perlu berpakaian yang nampak "masuk" dengan mereka? Ish, tak payah pikir pasal itu. Sebab yang sebenarnya, bukan itu, lain, tapi tak mahu tulis sinih :p

MB memaksa ikut kerana die juga dipaksa, dipaksa bermain, saye dengar kawannya call, ini fakta bukan auta. MB memaksa kerana mahu menjaga hati. Cesss!

Ita, jom! Ita kau ada baca ini blog kan? Lately nih pun ade buka juga kan? Kerana url blog sudah tukar. Korang sila sila bagi tahu kawan kawan. Sharing is caring, ingat tuh. Tapi itulah, u 'ols tak nak jadi follower, Kalau kamu kamu orang follow blog ini, nama dan profile pic kamu kamu automatic akan terletak di sidebar blog. Hahah :D Besar sungguh penghargaan ituh :p


Photobucket


Kawan kawan semua,
Sila ambil perhatian ye. Hari Sabtu minggu ini tidak seperti hari hari lain yang mempunyai hanya 24 jam. Hari Sabtu ini ada 48 jam. Hari Sabtu nih la MB nak pergi main futsal, hari Sabtu ini juga lah MB nak pergi shopping, hari Sabtu ini juga untuk nak pergi tengok wayang, dan hari sabtu ini jugak lah nak pergi tinted. Ya, semua dirancang untuk dilakukan pada hari Sabtu kerana Sabtu ini masa nya 48 jam, berganda dari hours hari hari normal!

So, kawan kawan jika mahu melancong 2 hari 2 malam, pergilah pada hari Sabtu minggu nih, jimat! :p



xoxo,
P.

1 comment:

I love comments!

♥ly Roses