♥♥♥
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 16, 2009

Tajuk Karangan : Cuti Sekolah Yang Tidak Dapat Saya Lupakan.


Pada cuti sekolah kali ini, saya dan kawan kawan saya telah keluar beriadah bersama-sama. Selepas mendapat izin dari ibu, saya pun keluar menuju ke The Curve, Damansara untuk berjumpa mereka di sana dengan menaiki teksi. Tambang teksi untuk pergi ke sana ialah RM14.70 termasuk bayaran tol, tetapi untuk pulang pemandu teksi di sana mengenakan bayaran sebanyak RM40. Kemudian tawarkan kepada RM35 pula. Memang F to the U to the C to the K la kan? Akibat dari itu, kawan saya telah menghantar saya pulang. Nasib baik :)

Hehehe :))

Ni la kawan kawan saye itu.



*


 Ini namanya Asha Fifi.


Ini Farhida Fariyati kon-ni-chi-wa :p
Guru Jepun saye tapi anak murid malas belajar kan? Nasib lahhh :p


Ini pula contestant nombor 31.
* Tepukan gemuruh * :p


Storyboard.
Place : Waroeng Penyet

Memang adakala nya, kita perlu tekun order makanan, setekun ambik exam! :D


Memang Pipi lah yang menang dalam pertandingan siapa-dapat-ayam-goreng. Dia pakai garpu. You salah ambik senjata la Dae.


Sebagai penutup, terima kasih Pipi (berbaju biru) sebab menunaikan janji Baskin Robbins dan Dae (kerek tak, tak nak panggil kamu kakak? berbaju pink didalam hitam-grey diluar) sebab tumpangkan balik.



Kata kata nota kaki : Persedian awal itu penting supaya tak ada pulak orang yang buat 'Pelamin Elektronik' sebagai title project akhir sem. Hahah :D


xoxo,
P.

4 comments:

  1. pija....,,,,
    so sweet ini karangan sekolah.. cikgu mesti senyum lebar sebab ade byk gambar2 katun di sebelah.. kahkah! 85%! sbb ade cmpor bahase omputih.. pasni lau nk 100%, sila ber-bahasa baku,ya!~ hehe

    sama2.. itu ais krim bole claim, so, nnt kita gi makan lagi okeh? hehehe.. :p mau itu Thai express pula.. *2nd time hunting session*..

    xmo pelamin elektronik, nnt penoh LED kat keliling, kusi leh gerak sendiri..tepok tgn,lampu nyala.. haha! xmo.. betol2.. persediaan awal itu penting!~ OMG,,scary toll dgr.. :))

    keep on updating. i love blog!

    ReplyDelete
  2. SAYE MMG MAKI DALAM BAHASA ASING CIKGU. HAHA.

    OH. BOLEH JEH KALO NAK MAKANM LAGI. TAPI DEKAT MAJU JUNCTION PULAK. ADE SATU PLACE NIH SGT MERIAH NGAN ACCESSORIES BAKAL TUTTT. HIKHIK. KAMU PASTI SUKE.

    OH PASTI LAH UPDATE. ORG PALING BANYAK MASA TERLUANG KAN. BILE NAK BUKAK BALIK BLOG? NAGA SUDAH LARI. USAH RISAU :p

    ReplyDelete
  3. hahaha..,, no-need to maki laling.nanti cikgu potong markah lagi mau? (^^,)

    maju junction itu tgh2 banda bukan? saya mahu! saya mahu! saya mahu ke semua hauz juge. beli itu barang..ngeh3.. itu bakul yg kamu cerita yekk? boleh2.. kne tgok, kira, bajet ok takk.. hahaha! *masih teringat itu balang merah laa*

    hehe..,, tgg laa dl, mau berehat sambil membuat penilaian.. kita kan pengawas, byk keje laa.. haha! itu naga 'biaq pi kat hang'= kita pinjam kata2 kamu yg ada kt en3 b4 ni ehh.. *smile*

    ReplyDelete
  4. KAMU PASTI JATUH CINTA SAMA KEDAI KAT MAJU JUNCTION TUH . HEKHEK :p

    ReplyDelete

I love comments!

♥ly Roses