♥♥♥
Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 16, 2010

Pembunuh, pembolot harta, innocent or plain stupid?

Satu hari, ada satu majlis kematian. Si mati ialah seorang ibu yang mati dibunuh. Si ibu yang meninggalkan 2 anak. 2 anak yang yatim piatu itu, yang sulung perempuan, yang bongsu lelaki. Yang perempuan nama Candy yang lelaki nama Sam. Nak panggil Si A dan Si B pun tak pe.

Masa di tanah kubur, Sam (atau Si B) ternampak satu kelibat manusia sedang intai-intai majlis itu. Bajet berani, Sam pun datang dekat dengan kelibat itu sebab nak tahu siapakah itu. Tetapi sayang seribu kali sayang, kelibat itu melarikan diri.

Esoknya, kakak Sam, Candy pula mati dibunuh. Hasil siasatan, pembunuh nya ialah SAM! SAM! SAM! *efect gema*


Soalannya, ha la ini soalan teka teki. Pergi baca balik dari mula. Lain kali semua entry yang saye tulis baca ayat dia satu-satu walaupun menyampah nak habiskan. Back, soalannya, if you were Sam, kenapa kamu bunuh kakak kamu? Kenapa Sam bunuh Candy ek? Put yourself in Sam shoes and tell me why he killed his sister?


Semua jawapan tak salah dan tak juga betul. Ini penilaian saja saja okay. Adakah kamu ini pembunuh, pembolot harta, innocent or plain stupid? Bahaha.
 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Orang yang mempunyai otak seorang pembunuh (mampu jadi seorang pembunuh if you're not yet kill one) fikir dia mungkin boleh bertemu semula dengan kelibat yang hadir semasa kebumian si emak jika kakak juga mati dibunuh. Itu lah pasal Sam bunuh Candy. Punya lah nak tahu!


I tell you, I should start doing my assignment. Tata.
P.

4 comments:

  1. mesti dia ingat yg intai2 tu pembunuh mak dia kan?
    gila syko :|

    ReplyDelete
  2. natashaliyana : MUNGKIN YA MUNGKIN TAK. MEMANG PSYCHO SAM TUH. ISK.

    ::IenaFazlyna:: : SAYE PUN PENING.

    ReplyDelete

I love comments!

♥ly Roses